[vc_row css=”.vc_custom_1416318815105{margin-top: 22px !important;}” parallax=”no”][vc_column width=”1/4″ el_class=”.lin” css=”.vc_custom_1473077962290{padding-bottom: 20px !important;}”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-5″ el_class=”widget h3″][/vc_column][vc_column width=”3/4″ el_class=”.lin”][separator headline=”h3″ style=”left” width_style=”short” title=”Thema’s lesdagen”][vc_column_text]Inhoud lesdagen in onderwerpen:
Opmerking: inhoud is een richtlijn, het kan zijn dat thema’s een andere dag behandeld worden. Naast de contacturen op de lesdag wordt er verwacht dat je minimaal 8 uur per les aan zelfstudie besteedt.
Dag 1
Goed eetpatroon is de basis voor een sporter
Wat eten topsporters
Kies je voor veel koolhydraten of juist niet?
Hoe speel je met de macronutriënten voor het beste resultaat en herstel?
Hoe verlaag je het vetpercentage zonder afbreuk te doen aan training en herstel?
Eten duursporters, teamsporters en krachtsporters anders?
En wat kunnen recreanten met deze informatie?
En heeft een sporter die meer dan 8 uur traint een ander voedingspatroon dan iemand die minder traint?
Hoe bereken je wat iemand nodig heeft?
Dag 2
Sportspecifieke voeding voor de duursporter
Strategie voor, tijdens en na trainingen
Wedstrijdstrategie
Voeding en herstel
Vertaling naar recreant
Dag 3
Sportspecifieke voeding voor de teamsporter en de krachtsporter
Strategie voor, tijdens en na trainingen
Wedstrijdstrategie
Voeding en herstel
Vertaling naar recreant
Dag 4
Specialistische voeding
Kennistoets
Supplementen
Vitaminen en mineralen
Vertaling naar recreant.
casusbespreking[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]